torsdag

har precis tagit mig en dusch o ska snart gå o lägga mig.
har jobbat hela dan idag. började 10.45-20.15 :) så nu längtar ja verkligen till lönen kmr! :D
nu är ja ledig tills på söndag o efter de har ja två veckor om inte dom vill ha in mig..
så nästa fredag åker ja till Rättvik o stannar där en vecka. :)
åker nog till strömstad på söndag o stannar där tills vi åker till Rättvik :)
ne nu ska ja sova. skriver mer en annan dag :)
pusspuss

måndag!

sitter o kollar på van veteren ( stavning ) med mormor.
har jobbat idag, från halv 12-18.. sen tog ja bussen hem o så kom mormor o jennifer o hämtade mig, så fick de bli pizza! mumma ;D
imorron ska ja oxå jobba, så blir upp igen vid kvart i 9.
sen e ja ledig tills på söndag!! :)

onsdag.

kom hem från jobbet för en stund sen, ska snart gå o lägga mig.. e hur trött som helst o ska med bussen igen kl 9.20..
fast imorron är de sista dan, sen e ja ledig ända tills på måndag! me likelikelike!! :D
ne, nu ska ja gå o lägga mig, ha de bra! :)

tisdag

har precis vaknat, helt sjukt att man vaknar såhär tidigt när ja e ledig..
dagens planer:
äta frukost
fixa iordning mig
träffa emilia? :)
försöka att inte missa beverly hills (i värsta fall har ja ställt de på spela in)

måndag

ligger nere på mitt rum nu, lyssnar på musik o bara tar de lungt!
idag var ja med emilia en sväng, tog en glass o satte oss o prata.
efter de kollade ja på beverly hills dubbelavsnitt som går från 15.55-17.55 på vardagar!
ja fastnade med en gång!!!
igår blev de en heldag för min del.. gick upp kvart i 8 o kom hem runt halv 10..
jobbade på MAX mellan 11.30-20.00 men bussen är där redan 9.30.. så fanns inte så mkt att göra.. :/
opps, de blev visst ett långt inlägg ändå.. haha
ska försöka göra nu header nån gång med, får se om ja lyckas med de!

fredag!

håller på med middag åt mamma som kommer hem alldeles strax! :)
sen efter de drar ja till mackerian med amanda :)
blir själv hemma hela helgen oxå, fast ska jobba hela söndan, så de blir bara idag o imorron :)
ne, nu ska ja fixa lite med sofias blogg!
hörs!

RSS 2.0