måndag!

hallå där alla goingar! :D
underbart väder de är idag! gillagillagilla! :D
snart ska ja gå ner o ta mig en dusch så ja får ordning på mitt underbara hår.. not!
sen ska ja lägga mig i solen om den vill hålla sig framme!
annars idag vet ja inte vad ja ska göra.. ta de lungt skulle ja tippa på! :)
imorron blir de jobb, 11.30-20.00 vilket betyder at ja åker från ed när kl är 9.20 o är hemma 21.30.. :/
men de e ju pengar så ja får stå ut! :)
ne, nu har inte ja nått mer att skriva!
Puss

torsdag

sitter o kollar på tv, ska snart greja iordning mig lite. men har beslutsångest! :(
sov hos michael inatt o gud va stiliga han o martin va i morse! kostym o allt!
synd att ja inte hade med mig kameran.. jaja, ska snart fixa alla grejer ja ska ha med mig till uddevalla o hänga på dom.
efter de blir de kalas hos michael o imorron blir de skola..

onsdag!

var ett bra tag sen ja skrev nyss, har väl inte tänkt på de så mkt. kanske skulle bli bättre nu när de snart är sommarlov!
idag har jag varit på salongen, har bara en gång kvar nu, lite små tråkigt! men ska ju tbx i höst! :D
imorron tar michael studenten så då blir de uddevalla en sväng sen hem till honom! :)
och på fredag är de skolan igen! känns så himla värdelöst!! ska springa cooper (2 km) oxå, kmr ju döö!!
ne, nu har jag skrivit lite igen! o hoppas de inte blir allt för långt mellan gångerna :p

RSS 2.0