there’s no halo ’round my head, no, there’s no angels here

nu har ja äntligen fått ordning på headern, så den duger väl ett tag iaf :)
nu ska ja snart gå o fixa iordning mig lite, sen greja lite på rummet, kanske blir en sväng till mld en sväng oxå, ska kolla på huv till bmwn var de tänkt.
skönt med påsklov nu iaf, ska verkligen vila upp mig nu, inte långt kvar tills de e sommar lov o ja har gått mitt första år i uddevalla tillsammans med mina underbara tjejer :D
i helgen blev de elmia o de va faktiskt kul :) men hemvägen var lite värre :/ michael ville följa gpsen o inte lyssna på mig, så vi hamnade till slut i borås-göteborg-uddevalla-ed, blev en himla omväg, men de spelade ju ingen roll, kul o se lite :)
lägger in bilder så fort ja fått in dom på datorn :)
kommer nog att uppdatera en del med gamla bilder sen i höstas från de mesta ja gjort på frisör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0